Friday, March 18, 2011

Perancangan aku lepas abis belajar nie apa erk...hmmmmm

Apa aku nk bt erk!? Dalam kpala otak aku nieh.. ada apa erk? jap aku nk pikir................. ha aku dah tahu dah... Aku kawen je la lpas abis blaja nie .. boleh tak? hehe ingat kawen ja aku nie.. Sudah ada calon ka cik amalina oiii.. kan bru putus dengan dot dot tuu.. dulu la cadangan nk bertunang dengan dot dot tu... tapi skang dengan orang lain la pulak.. hehe cepat betul aku nie cari penganti baru.. Dalam kepala otak aku skang mmg fkir yg tu ja..hehehe gedik dan gatai gak aku nie .. hahaha biar la..orang nk kata apa kata pon.. aku bukan nk buat maksiat pon.. aku nk mendirikan masjid dan rumah dan tangga.. huhu.. Lepas tu aku keja kumpul duit bayar duit MARA kesayangan ku... Mesti korang pelik kan aku pilih kawen dulu baru keja.. hehehe.. saja tukar trend.. saja suka suki.. baru lain dari yg lain... Aku ckap kat kawan2 member2 depa semua dok ingat aku nieh buat lawak.. lawak ke perkara kawen nieh.. Zaman sekarang nie xkira muda ka tua ka semua boleh kawen dah.. asalkan mampu dan betul2 bersedia nk berumah tangga nie.. hmm elok lah dipercepatkan jangan tunggu lama-lama.. nanti masok angin keluar asap.. hahaha.. kepada kawan2 sekolah aku dulu, yang dah kawen tu aku harap korang bahagia dengan pasangan korang.. Tapi tak semestinya semua perkhawinan berakhir dengan kebahagian, ia boleh jadi penderitaan.. tapi atas diri masing2 jugak..jangan lah asyik menyalahkan pasangan korang.. dalam rumah tangga kena ada tolak ansur..baru muafakat.. AIk!!! nie dah macam lagu P.ramlee dalam citer madu 3.. lebih2 lak aku nie kan.. dah macam pakar motivasi yang bg motivasi kat tv tu.. hehheh.. K La Bye2 .. Nanti lagi jauh dan lagi merepek dan merapu... Asslamualaikum w.b.t

No comments:

Post a Comment